Vandálbiztos termékek

Életet adunk a rozsdamentes acélnak

Lehetséges hibák és elhárításuk

Leggyakrabban felmerülő kérdések és a lehetséges megoldások

Az elektronika helyesen reagál, de a víz még mindig folyik.

Ha még mindig folyik a víz, amikor az érintkezőt leválasztják a szelepről, vagy ha az áramellátást kikapcsolják, ellenőrizze, hogy a mágnesszelep nincs-e felszerelve a víz áramlásának irányához (a víz áramlásának irányát egy nyíl jelzi a a szelep).

Hogyan néz ki egy tipikus szerelvény?

Az AUM 3.2 állványkeverő felszerelésének szemléltető példája itt található.
Az AUP 2 piszoáröblítő felszerelésének szemléltető példája itt található.

Erre a linkre kattintva letölthet egy rövid videót, amely bemutatja az időbeállítást a távirányító segítségével.

Az elektronika helyesen reagál, de a víz még mindig folyik vagy csöpög.

Ha a szelep érintkezőjének eltávolításakor vagy az áramellátás kikapcsolásakor még mindig folyik a víz, akkor valószínűleg szennyeződés van a mágnesszelepben – a szelepet meg kell tisztítani. 

A szelep tisztításának módja itt található.

Az elektronika helyesen reagál, a szelep kattan, de a víz nem folyik.

Ellenőrizze, hogy a vízellátás nincs-e leállítva, vagy hogy a sarokszelepben lévő szűrő nincs-e eltömődve.

12 V, 50 Hz-es termékeknél a jelzőfény nem villog bekapcsoláskor.

Ellenőrizze a tápfeszültséget, ill biztosíték a forrásban. Ha a terméket közvetlenül 230 V-ra csatlakoztatták, az elektronika helyrehozhatatlanul megsérült, és újat kell cserélni.

A 12V, 50Hz termék nem úgy működik, mint kellene, ha 12V-os kapcsoló tápegységhez csatlakozik (pl. Halogén világításhoz).

Az eszköz egésze nem működik a kapcsoló tápegységhez való csatlakozás után, mert a mágnesszelep működéséhez 50 Hz-es váltakozó feszültségre van szüksége, míg a kapcsoló tápellátásának frekvenciája körülbelül 5 kHz, ezért a szelep nem kapcsol. Ha a megfelelő forráshoz csatlakozik (ZAC 1/20 vagy 1/50), az eszköz úgy működik, ahogy kellene.

6V-os terméknél a lámpa villog, amikor a kezek megközelítik az érzékelő zónát, de a szelep nem csukódik be.

Az elemek lemerültek és ki kell cserélni. Cserélje ki mind a négy ceruzaelemet – fokozatosan újakat a régiekre, hogy a termék beállított paraméterei ne törlődjenek (a paraméterek megmaradnak, kivéve, ha az áramellátás 10 másodpercnél hosszabb ideig megszakad). Ne használjon újratölthető elemeket (1,2 V), csak kiváló minőségű alkáli elemeket használjon. Ne keverje össze a gyártók és az elemek típusát.

A 6V-os terméknél a víz még mindig folyik, és amikor kezét közelebb viszi az érzékelő zónához, a fény villog, és a víz leáll.

A mágnesszelep polaritása megfordul (a fekete-piros vezeték a “mínusz pólushoz”, a fekete pedig a mágnesszelep “plusz pólusához” csatlakozik).

A piszoár és a hőmérsékletöblítő véletlenszerűen öblít.

A véletlen öblítés egyik oka, hogy a rosszul megtervezett csatorna miatt a vizet kiszívják a szifonból. A csatorna szellőzését nem hajtják végre (vagy eltömődött), az egyetlen lehetséges megoldás a csatorna javítása. Egy másik lehetőség az, hogy a vízelosztó rendszerekben a forró vizet hideg vízbe tolják, és így a vizeldét forró vízzel öblítik. A piszoár akkor is öblít, ha a víz a szifonban fokozatosan felmelegszik a beállított hőmérséklet fölé (pl. Ha a piszoárra süt a nap, a szoba nagyon felmelegszik). A piszoárt nem kell öblíteni, ha a vízkő a hűtőbordára kerül (nincs hőátadás) a megfelelő működés érdekében el kell távolítani az olajteknőre lerakódott vízkőképet (vegyi anyagok felhasználásával).

A piszoár működés közben villog és kipirul.

Ha a piszoár ok nélkül működik, és villog, akkor a forrás valószínűleg túlterhelt és / vagy csökken a feszültség, ami ugyanolyan állapotot eredményez, mint amikor a készüléket bekapcsolják. A megoldás egy megfelelően méretezett forrás használata.

Az érzékelő öblítője rosszul reagál a feketére.

Ez az érzékelő fizikai tulajdonsága – a matt fekete lényegesen rosszabban tükrözi az érzékelő sugarát, mint a fényesen fényes. Növelni kell a hatótávolságot, hogy az ne pattanjon le az oldalról vagy a szemközti falról. A tartomány beállítása enyhítheti a problémát, de nem mindig szünteti meg teljesen. A hőmérséklet-öblítő megoldja ezt a problémát.

Bekapcsolás után a piszoár villog, elpirul, majd a jelzőfény folyamatosan kigyullad, és már nem reagál.

Nagy hatótávolságú készlet – a gerenda a szemközti vagy az oldalsó falról tükröződik. A DO használatával rövidítse le a hatótávolságot. (Ez a probléma csak a régebbi típusú elektronikával rendelkező piszoárokat érinti, az intelligens típusú elektronikával ellátott piszoárok nem szenvednek ettől a problémától). A leírt jelenség például a helyiség alapos tisztítása után is előfordulhat, amikor a csempézett falak nagyon fényesek és a gerenda állandóan visszaverődik. A régebbi típusú elektronikával rendelkező piszoároknál ezután meg kell adni a hatótávolságot, az intelligens elektronikával rendelkező piszoárokat csak ki- és bekapcsolni kell, és maguk állítják be a szükséges tartományt.

A WC öblítésénél kevés víz folyik.

A leggyakoribb hiba a mágnesszelep repedése. A hiba teljesen logikátlan abban a tekintetben, hogy a szelep kissé nyitni kezd, de jól zár. A megoldás a membrán cseréje egy úttal.

Egy másik lehetséges hiba a vízellátás alacsony áramlása – a minimális áramlási sebesség 70 l / perc (szűrővel felszerelve). Az áramlást a szelepen található beállító csavarral lehet szabályozni. 

JA membrán cseréje és az áramlás beállítása itt található.

A termosztatikus szeleppel ellátott készülékek vízhőmérsékletét nem lehet beállítani.

Ellenőrizze a tömlők csatlakozását a termosztatikus szelephez – a melegvíz-tápellátást a pirossal jelölt szelepbemenethez kell csatlakoztatni, ellenőrizze a visszacsapó szelepek működését. Ha még mindig forró víz folyik a fej bármely pontján a termosztatikus szelepen, és a fejet 360° -kal el lehet forgatni, akkor a kezelés során nyers erő jelentkezett, és a szelep megsérült. Segíthet a szelep 360° -os visszafordításában, vagy nagyobb károk esetén a termosztatikus patront ki kell cserélni.

A pillanatnyi vízmelegítő bekapcsolás után nem működik.

A hiba oly módon következik be, hogy a fűtést a bekapcsolás előtt nem öntözik megfelelően, és a fűtőpatron túlmelegedett. Ugyanez a hiba a víz bezárása és leeresztése után is előfordulhat, amikor a fűtést az újraindítás előtt nem árasztották el. A fűtőpatron nem javítható, és újat kell cserélni. Ellenőrizze a víznyomás – áramláskülönbség kapcsolót. a fűtés 0,3 MPa nyomáson kapcsol.

A termék érzékenysége megváltozott.

Ez minden érzékelővel rendelkező terméknél előfordulhat, és általában piszkos szűrők (ablakok) okozzák. A javítás abból áll, hogy megtisztítják őket, esetleg kicserélik újakra. Lehetőség van a hatótávolság növelésére is.

Az elektronika nem reagál - A mosdókagyló süllyesztett, vagy az érzékelő előtt van egy magasabb él.

Ha a mosogató felső szélét vagy szélét pásztázza, az egyetlen megoldás az, ha a csap alatt egy króm padot használunk, amely megemeli a csapot úgy, hogy az éle ne legyen beolvasva.

Meddig tart a jótállási idő?

A gyártó felelős a termék műszaki feltételekben meghatározott tulajdonságaiért a teljes jótállási időszakra, amely az eladás dátumától számított 24 hónap, de a gyártás dátumától számítva legfeljebb 30 hónap.

Mikor nem igényelhető a garancia?

A szavatosság nem érvényesíthető mechanikai sérülés esetén, ha nem tartották be a mindenkori telepítési útmutató szerinti telepítési eljárást, és ha a reklamáció során nem nyújtottak be garanciakártyát vagy vásárlási igazolást.